HBO تُجدد كوميديا Ballers لموسم ثالث

أفصح دواين جونسون نجم المسلسل الكوميديّ حول عالم وكلاء أعمال الرياضيين مساء اليوم الخميس عبر حسابه الخاص على موقع انستاغرام أن مسلسله سيعود لموسم ثالث.

View this post on Instagram

BREAKING: Baller alert. After just two episodes into our SEASON 2 of #Ballers, @HBO has ordered SEASON 3! Congratulations to our hard working cast, crew, producers and our show's creator Stephen Levinson. Thank you to our home network HBO (Plepler, Bloys & brilliant team) for the commitment & long term vision of our show. To all our BALLER FANS out there – THANK YOU! Millions of you tune in every week to join us on this crazy journey of chasin' greatness and dealin' with life's pain… and the greatest compliment we always hear from you is that we're real and authentic. Means the world considering how close this character is to my bones. Now that you know there's gonna be a Season 3.. you'll be watchin' this season with a different eye. Enjoy and have fun with it and above all else… Ball so hard. #Ballers SUNDAY NIGHTS 10pm on @HBO @sevenbucksprod

A post shared by therock (@therock) on

وتقدم جونسون في ذات المنشور بشكره للجماهير التي تشاهده المسلسل كل أسبوع والتي تمتدح واقعيته، مُنسباً الفضل في هذه الأخيرة إلى قربه من ذلك العالم. معدلات مشاهدة حلقات المسلسل تتراوح مابين المليون والمليون ونصف، والمسلسل كان ثابتاً في أرقامه مابين الموسمين، على الأقل في الحلقتين التي عرضتا لحد الساعة من الموسم الثاني الذي انطلق منتصف هذا الشهر.

الموسم الثاني لا يزال يعرض حالياً ومتبقي منه 7 حلقات ستعرض أخرها في وقت ما من شهر سبتمبر.